top of page

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje 

  

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość: 

  

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument, JDG w przypadku zakupu niezwiązanego z działalnością) może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na stronie internetowej www.stare-nowe.pl należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy. Można to zrobić wysyłając je na adres email info@starenowe.pl, korespondencją pocztową, czy podczas rozmowy telefonicznej. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. 

 

 Przesyłkę zwrotną w przypadku mebli należy nadać na adres Stare & Nowe, ul. Mlądzka 15, 04-136 Warszawa. 

 

 Przesyłkę zwrotną w przypadku odzieży: SL GROUP ANNA PŁUŻAŃSKA Łęczeszyce 107, 05-622 Łęczeszyce. 

 

Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący. 

  

  

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy 

  

(oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)   

  

Data: [data odstąpienia od umowy] 

Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] 

Adres: [adres kupującego] 

Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów]. Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data]. Forma zwrotu środków: [jeśli przelew podać nr rachunku bankowego] 

Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]  

  

Lub skorzystać z gotowego formularza dostępnego w  sekcji Informacje--Zwroty i reklamacje 

  

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: 

W przypadku odstąpienia od Umowy koszt przesyłki ponosi kupujący.  

  

Ograniczenie prawa do odstąpienia: 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach sklepu internetowego www.stare-nowe.pl nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów:  

  

- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;  

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (zastosowanie w przypadku produkcji mebli na Państwa zamówienie potwierdzone przesłaniem specyfikacji, wg której dane meble zostaną wyprodukowane)  

- w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji,  

  

informacja na podstawie Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta 

  

Reklamacje towarów: 

  

Zgłoszenie reklamacji odbywa się poprzez przesłanie przez reklamującego zdjęć powstałych lub zauważonych szkód na email zawarty w karcie gwarancyjnej lub na adres info@secondlifeshop.pl wraz z dokładnym opisem czego reklamacja dotyczy oraz dokumentacją zdjęciową. Jeżeli przyczyna powstania wady nie jest możliwa do zidentyfikowania poprzez zdjęcie wówczas należy odesłać reklamowany element na adres produkcji wraz z opisem co dokładnie jest przedmiotem reklamacji i czego w jej ramach Państwo żądają. Odpowiedź na reklamację otrzymują Państwo najpóźniej w ciągu 14 dni.  

  

Czas naprawy gwarancyjnej: do 30 dni. Staramy się, by proces reklamacyjny przebiegał jak najszybciej. W uzasadnionych przypadkach realizacja reklamacji może ulec wydłużeniu.   

  

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata. Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców.  

  

Czas na zwrot środków na konto kupującego: 14 dni 

 

Zwroty zakupów dokonanych stacjonarnie u nas w sklepie, w tym dokonanych stacjonarnie a jedynie opłaconych drogą internetową są rozpatrywane indywidualnie, jednocześnie zgonie z Polskim prawem dotyczącym zwrotów zakupów dokonanych stacjonarnie 

  

Jeśli zakup został dokonany w trakcie trwania promocji, z czym wiązały się dodatkowe koszty pokryte przez sprzedającego w ramach promocji, koszty te zostaną odliczone od zwrotu, jako że kupujący oświadcza jednocześnie, że rezygnując z zakupu, rezygnuje także z warunków promocji. 

  

  

Adres do reklamacji oraz zwrotów mebli: 

  

Stare & Nowe 

Mlądzka 15 

04-136 Warszawa 

 

  

Adres do reklamacji oraz zwrotów ubrań: 

  

SL Group Anna Płużańska 

Łęczeszyce 107 

05-622 Łęczeszyce 

bottom of page